دوره آموزش سئو

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
۹۸۰,۰۰۰ تومان

سئو یا بهینه سازی سایت چیست؟

SEO  مخفف عبارت Search Engine Optimization است که گستره‌ی بزرگی از فعالیت‌های مختلف را در بر می‌گیرد. برخی، این فعالیت‌ها را با نام بهبود رنکینگ سایت می‌شناسند و برخی دیگر، عبارت ارتقا رتبه سایت را استفاده می‌کنند. این در حالیست که تلفظ صحیح این عبارت اس ای او معادل “بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو” است. بهینه سازی وب سایت فرآیندی بسیار ارزشمند است که باعث افزایش قابل توجه بینندگان وب سایت خواهد شد.

از طرفی به دلیل اینکه کسانی که به دنبال اطلاعات مورد نظر می‌گردند به سایت شما هدایت خواهند شد، بیشترین بازدهی را نسبت به سایر روش‌ها از قبیل تبلیغ در روزنامه، سایت‌های تبلیغاتی یا تبلیغ از طریق پست الکترونیک داراست. همچنین به دلیل اینکه کاربر مورد نظر دقیقا به دنبال محصول یا خدماتی است که شما سایت خود را برای آن بهینه سازی کرده‌اید در این روش شما کاربران هدفمند را به سایت خود راهنمایی می‌کنید و در واقع بالاترین بازدهی را به ازای بازدیدکنندگان سایت خواهید داشت.
شرکت‌های زیادی در زمینه سئو سایت فعالیت می‌کنند که فعالیت آن ها به طور عمده به دو دسته تقسیم می‌شود : سئو سیاه و سئو کلاه سفید. سئو سیاه، شامل فعالیت‌هایی است که در راستای فریب موتورهای جست و جوگر گوگل عمل می‌کند و قالبا گوگل آنها را شناسایی کرده و به صورت اسپم شناسایی می‌کند و پس از مدتی از لیست جست و جو حذف می‌کند. اما سئو کلاه سفید شامل فعالیت‌هایی است که در راستای بهبود وضعیت سایت چه از لحاظ ساختار و چه از لحاظ کاربری صورت می‌گیرد تا گوگل بتواند به سایت رتبه مناسبی دهد.

در دوره جامع سئو و بهینه سازی سایت سرفصل های زیر ارائه می شوند:

معماری موتورهای جستجو و بررسی آمارهای منتشر شده
الگوریتم‌های رتبه بندی صفحات وب
انتخاب کلمات کلیدی مناسب :
معرفی شاخص های اندازه گیری کلمات مناسب
آشنایی با مفهوم keywords niche
چگونه لیست کلمات کلیدی را توسعه دهیم؟
اصول بهینه سازی سایت :
تکنیکال
محتوا
پیوندها
بررسی آخرین الگوریتم های گوگل :
گوگل پاندا
گوگل پنگوئن
مرغ مگس خوار
چگونه به رتبه های بالاتر صعود کنیم؟
تجزیه و تحلیل وب سایت و رفتارهای بیننده با رویکرد استفاده در سئو
چگونگی تجزیه و تحلیل رقبا
معرفی سرویس ها و ابزارهای مفید سئو
بررسی امکانات سرویس تحلیلگر گوگل Google analytics
بررسی ابزار مدیران گوگل Google web master tools
رازهای موفقیت در گوگل
مشخصات سرور و دامنه
سایت ها و منابع مفید در زمینه آموزش سئو